12 C
Pals
Dimarts, 18 febrer 2025
- Publicitat -

L’escola Guillem de Montgrí i l’Espai Ter apropen el món del teatre a l’alumnat

'Connectats pel teatre' durarà tot el curs i acabarà amb una representació teatral

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dijous es va donar el tret de sortida a l’innovador projecte educatiu i cultural «Connectats pel teatre», que promouen conjuntament l’Auditori Teatre Espai Ter i l’escola Guillem de Montgrí. Es tracta d’una experiència inèdita a Catalunya, que té com a objectiu apropar els alumnes de 5è de primària a tots els secrets del món de teatre i ensenyar-los com funciona des de dins una sala com l’Espai Ter.

L’activitat es desenvoluparà durant tot el curs i els nois i noies s’endinsaran en tots els àmbits d’aquest art: producció, escenografia, il·luminació, so, programació, comunicació, gestió de públics, etc. A final del curs, organitzaran unes activitats teatralitzades en les quals exposaran al públic els aprenentatges realitzats al llarg del curs.

A la trobada que va tenir lloc dijous passat, hi van participar els responsables tècnics del projecte com també l’alcalde, Jordi Colomí, i la regidora d’Educació, Anna Company. Amb la seva presència han volgut recalcar la importància que té aquesta iniciativa per a l’Espai Ter, per a la formació dels alumnes, com també per al conjunt del municipi.

Segons l’alcalde i la regidora, formar-se a les arts escèniques ajudarà l’alumnat a madurar com també a valorar la importància que té el teatre.L’alcalde ha recalcat la important aposta i l’esforç que va fer el municipi per poder disposar d’un equipament com l’Espai Ter. Per la seva banda, la regidora d’Educació, Anna Company, s’ha mostrat molt il·lusionada i ha destacat la bona entesa que hi ha hagut des d’un primer moment entre l’àrea d’educació, l’Espai Ter i l’escola per poder tirar endavant aquesta nova activitat en què l’educació i la cultura es donen la mà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’italià Jesper Karlsen guanya el 35è Palamós Optimist Trophy

La regata més gran de la classe Optimist en mar oberta ha comptat amb 550 participants de 31 països.

Altres notícies