33.1 C
Pals
Dilluns, 30 juny 2025
- Publicitat -

L’Estartit acull una nova edició dels Beatles Weekend amb concerts, exposicions i activitats per a tots els públics

L’Estartit celebrarà, del 9 al 13 de juliol, la dinovena edició dels Beatles Weekend. El concert central estarà dedicat a l’àlbum Abbey Road. També hi haurà exposicions, activitats familiars i reconeixements com el Premi Beatlemania. El festival presenta propostes musicals pròpies i espectacles únics dedicats al grup de Liverpool.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Del 9 al 13 de juliol, l’Estartit acollirà la dinovena edició dels Beatles Weekend. El festival homenatjarà l’àlbum Abbey Road amb un concert central a càrrec del grup Rubber Soul, el 12 de juliol a les deu de la nit a la plaça del Molinet. L’espectacle recrearà les melodies de l’últim disc dels Beatles amb seccions de cordes i vents.

El festival ofereix també exposicions, activitats infantils i xerrades per a públics diversos. Entre els actes més esperats hi ha la recreació de la portada d’Abbey Road al carrer Santa Anna i diverses mostres temàtiques sobre el grup de Liverpool. La Biblioteca Mar de Llibres i la Sala d’Actes de l’Entitat Municipal Descentralitzada de l’Estartit acolliran la majoria de propostes culturals.

Dins les produccions pròpies, destaca el concert de Nito Figueres, el dijous 10 de juliol, amb adaptacions al piano de temes dels Beatles. L’acompanyaran les veus de Txell Sust, Mone, Susana Sheiman i Anna Luna. També s’hi afegeixen el grup Xarly Blue, Ringo de Ringo&The Starrs, Les Veus de l’Estartit i l’actuació del duet Ambdós.

El festival reconeixerà enguany la trajectòria de Llorenç Massaguer, impulsor de la Sala Mariscal, amb el Premi Josep Maria Francino a la Beatlemania 2025. La sala, amb prop de cinquanta anys d’història, és un referent europeu i custodia una col·lecció destacada de material relacionat amb els Beatles.

Una de les novetats d’aquesta edició és la preestrena del monòleg teatral “La tarde que llegaron los Beatles”, a càrrec de Paco Ortega. L’obra es presentarà el divendres 11 de juliol a les set de la tarda a la biblioteca de l’Estartit, amb text i interpretació del mateix actor i direcció de Rafael Camps.

Les entrades per als espectacles de pagament ja es poden adquirir al lloc web oficial del festival: beatlesweekendlestartit.cat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les entranyes d’un festival: radiografia del Porta Ferrada, Ítaca i Peralada

Quan les nits s’allarguen i s’acosta el bon temps, l’Empordà es converteix en un dels principals escenaris del país...

Altres notícies