15.4 C
Pals
Dijous, 18 desembre 2025
- Publicitat -

L’Institut Català del Sòl treu a la venda 12 parcel·les del polígon industrial de Vall-llobrega

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Institut Català del Sòl, l’Incasòl, ha posat a la venda 5.500 metres quadrats, distribuïts en 12 parcel·les del polígon industrial de Vall-llobrega.

Un total d’onze parcel·les sumen 3.895 metres quadrats. Tenen una superfície que oscil·la entre els 316 m2 de la més petita i els 461,70 de la més gran. A més, hi ha una darrera parcel·la de 1.640m2. El preu de venda és de 83 euros per metre quadrat.

El polígon industrial de Vall-llobrega està situat en la carretera d’accés al municipi des de la C-31. Es tracta d’un sector ja consolidat, comercialitzat per l’Incasòl, on ja hi ha instal·lades diferents empreses com Veles Depoorter, Winner Boats, Elita Natural Fishers SL, Fribera SL i Mata SL, algunes d’elles vinculades al sector nàutic.

Les sol·licituds es poden presentar fins al dia 6 de setembre.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà inicia la reforma integral del Pavelló Firal amb una inversió superior als 800.000 euros

El recinte romandrà tancat durant quatre mesos. Els treballs inclouen reforç estructural, nous paviments, plaques solars i mesures d’eficiència energètica.

Altres notícies