11.6 C
Pals
Dimarts, 6 maig 2025
- Publicitat -

L’Irídia Fest se celebrarà el 16 i 17 de febrer a la sala Paral·lel 62

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival de cultura Irídia Fest se celebrarà a la sala Paral·lel 62 els dies 16 i 17 de febrer, organitzat per Irídia i amb el suport de Say it loud. 

Seran dos dies de concerts i propostes locals i internacionals amb el lema “Denunciem l’inacceptable. Imaginem el desitjable”, per tal d’afrontar la radicalització a través de la generació d’espais de comunitat.

L’espectacle de teatre No soy tu gitana de Silvia Agüero serà el tret de sortida a continuació del duet flamenc Rafael Perona i Carmen Amador.

El torn de la música serà present l’endemà amb la proposta de salsa i música afrocubana Tarquím y los metales preciosos. El dancehall i l’afrobeat serà protagonitzat per Lapili i la banda britànica Dowdelin també hi formaran part.

Després de les escenes musicals hi haurà una festa de reggaeton, dancehall, demBOW i hop-hop de la mà de Bulla perreo, Jazzmvn i Aceitunas negras.

L’entrada L’Irídia Fest se celebrarà el 16 i 17 de febrer a la sala Paral·lel 62 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Bad Bunny anuncia gira mundial amb parada a Barcelona el 2026

Les dues cadires que han aparegut a l’esplanada de l’Estadi Olímpic de Barcelona just davant de l’entrada del Palau Sant Jordi ja feien preveure l’imminent anunci d’un concert de Bad Bunny a la capital catalana. El músic havia fet el mateix en altres ciutats, totes elles incloses en una gira mundial que començarà a finals

Altres notícies