La marca va obrir la seva primera botiga a la Rambla de Girona, des d’on la cofundadora de l’empresa, Glòria Salomó, explica com el negoci ha anat evolucionant amb els anys, però sempre mantenint la seva essència: l’ús de productes de quilòmetre zero. Iogurt gelat amb una salsa a escollir i “toppings” il·limitats. Amb aquesta fórmula, les gironines Glòria Salomó i Ingrid Rahola van donar el tret de sortida al negoci Llagurt el 2010, obrint la seva primera botiga a la Rambla de Girona. El que va començar com un petit local i guanys que no superaven els 30 euros alguns dies, actualment s’ha expandit en 20 punts de venda, 4 dels quals són a l’Alt Empordà a Figuers, Roses i l’Escala, i s’ha convertit en una marca arrelada a la província. Tot va començar amb una estada per estudis que Salomó va realitzar a Chicago, on va veure per primera vegada botigues de venda de iogurt gelat amb “toppings”: “Des de l’escola que amb l’Ingrid sempre hem volgut muntar algun negoci, però mai trobàvem una idea que ens agradés. Fins que vaig veure aquelles botigues de iogurt gelat i les cues de gent que tenien”. Després de buscar, no sense entrebancs, els diners necessaris per poder iniciar el negoci, van poder llogar el local de la Rambla i promocionar el negoci. Glòria Salomó ha estat entrevistada per Joan Bosch al programa DE CAP A CAP.