Localitzen un cos en avançada descomposició a la Tallada

A l'espera del que dictamini l'autòpsia, els Mossos apunten que es podria tractar del veí de Garrigoles que va desaparèixer el juliol del 2017

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Un grup de caçadors va localitzar un cadàver en avançat estat de descomposició aquest diumenge al migdia, al fons d’un torrent d’un bosc de la Tallada d’Empordà. Immediatament, van donar l’alerta als Mossos, tal com avança el Diari de Girona i ha pogut confirmar Ràdio Capital.

Diversos indicis fan pensar als Mossos d’Esquadra que es tracta de l’home de 85 anys que va desaparèixer el 31 de juliol entre Garrigoles i Viladamat. Junt al cos, van trobar la roba que portava l’ancià el dia que va desaparèixer i també hi duia els seus documents identificatius.

Malgrat que tot apunta en aquest sentit, la policia de la Generalitat espera a rebre el que determini l’autòpsia que es practicarà a l’Institut de Medicina Legal de Girona.

Sense rastre

La desaparició del veí de Garrigoles es va produir el passat 31 de juliol. Des d’aleshores, un ampli dispositiu d’emergències va iniciar les tasques de localització de l’ancià, però aquestes van finalitzar el 4 d’agost degut a la manca d’indicis.

VÍDEO | Així va ser la intensa recerca de l’home desaparegut a Garrigoles

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Les carreteres gironines registren un augment de les víctimes mortals respecte l’any passat

Girona és l'única demarcació catalana on augmenta la mortalitat viària, amb un increment de gairebé el 50%. Al conjunt de Catalunya, en canvi, les morts baixen fins a 106. Els motoristes, ciclistes i vianants concentren gairebé el 60% de les víctimes.
- Publicitat -
banner eram 3

Altres notícies