19.8 C
Pals
Dimecres, 5 novembre 2025
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit acullen l’Oncogravel, una cursa ciclista solidària per la lluita contra el càncer

L'objectiu és recaptar fons per millorar la qualitat de vida de les persones amb càncer. Els participants recorreran paisatges emblemàtics de la comarca, amb itineraris de 120 i 230 km.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte, 8 de novembre, Torroella de Montgrí i l’Estartit acolliran el pas de l’Oncogravel, una cursa ciclista solidària organitzada per la Fundació Oncolliga Girona, Gran Fondo Community i l’Ajuntament de Palamós. Aquesta prova esportiva té un doble objectiu: fomentar l’esport i la natura, alhora que es recullen fons per ajudar les persones amb càncer i les seves famílies a millorar la seva qualitat de vida.

Els participants, formats per equips de quatre a sis ciclistes, podran escollir entre dos itineraris: un de 230 km i un altre de 120 km, que recorren els camins i pistes del Baix Empordà, el Gironès i la Selva. El recorregut travessa alguns dels paisatges més emblemàtics de la zona, com la mota del riu Ter, el massís del Montgrí i el nucli de l’Estartit, i finalitza a l’Auditori Teatre Espai Ter, on els participants podran recuperar forces abans de continuar el repte.

Els equips hauran de fer un donatiu mínim de 500 euros, que es destinaran íntegrament a la Fundació Oncolliga Girona per a la lluita contra el càncer.

Des de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí, el regidor d’Esports, Genís Pigem, ha destacat la importància d’iniciatives com aquesta per descobrir i gaudir del patrimoni natural del municipi. “És una manera magnífica de posar en valor el nostre territori, alhora que es dona suport a una causa tan important com la lluita contra el càncer”, ha declarat.

A més, Pigem ha felicitat els equips locals que participen a la prova: “És un orgull veure equips del nostre municipi implicats en una iniciativa tan solidària. Els desitgem molta sort i els agraïm la seva contribució a donar visibilitat a l’esperit esportiu i compromès de Torroella de Montgrí.”

L’Oncogravel, amb Palamós com a punt de partida i arribada, ofereix una experiència ciclista completa, amb un recorregut que connecta diversos pobles i espais naturals de les comarques gironines, incloent Torroella de Montgrí, l’Estartit i el massís del Montgrí.

- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies