Macrobatuda antidroga i contra immigració irregular a Sant Feliu de Guíxols

Van participar-hi diversos cossos policials i el resultat van ser 20 actes per tinença de drogues i 14 expedients d'expulsió a persones en situació irregular.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Agents de la Policia Nacional van liderar aquesta operació on també van participar la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols, guies canins de Sils i Caldes i la Guàrdia Civil. La macrobatuda, segons el Diari de Girona, es va fer a finals de novembre i es va centrar en bars del centre del municipi on tenien la sospita que hi podia haver tràfic i consum de drogues, així com la presència de persones en situació irregular a l’Estat.

En total, la policia va aixecar 20 actes per tinença de cocaïna, haixix, marihuana, MDMA i èxtasi. També van trobar 14 persones en situació irregular, als quals van obrir expedient per expulsar-les.

D’altra banda, també van aixecar actes per tinença d’armes blanques a la via pública i la Policia Local va aixecar sancions per incomplir normatives de la Covid. Finalment, la Guàrdia Civil va sancionar per infraccions al règim fiscal i contraban.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

2003: L’any que l’incendi de Castell d’Aro va mobilitzar el voluntariat

El 29 d’agost de 2003, un incendi forestal iniciat a Castell d’Aro va acabar afectant 430 hectàrees, una part...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies