14.8 C
Pals
Dilluns, 15 desembre 2025
- Publicitat -

Maite Martín renuncia al càrrec de regidora de Begur

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Maite Martín renuncia al càrrec de regidora de Begur
Loading
/

La segona tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Begur, la republicana Maite Martín, ha decidit renunciar al càrrec de regidora de Junts per Begur i Esclanyà-ERC-AM. Al·lega motius personals. La renuncia ha estat acceptada per l’alcalde Joan Loureiro, i es va fer efectiva al darrer punt de l’ordre del dia de l’últim ple.

Martín ha sigut regidora en els darrers dos anys i mig i ha portat la cartera de Cultura i Joventut. En l’escrit de la renúncia, Martín agraeix la confiança de la gent en votar-la, com també als treballadors de l’Ajuntament i a tots els regidors begurencs.

La creació de l’esplai, l’articulació d’un pla de joventut i l’impuls del Festival de Música han estat alguns dels fets positius que sobresurten en la seva gestió. Ara a substituirà com a regidora Mònica Martínez, que és la següent membre de la candidatura.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festiuet 2026 revela pràcticament tot el seu cartell amb una aposta potent per l’escena catalana

El Festiuet 2026 ja escalfa motors. El festival, que se celebrarà els dies 17 i 18 de juliol de 2026 a Salou, ha fet públic el seu cartell gairebé definitiu, confirmant una àmplia majoria dels artistes que formaran part de la propera edició. Entre els noms destacats del cartell hi trobem La Fúmiga, Juan Magan

Altres notícies