14.1 C
Pals
Dissabte, 25 gener 2025
- Publicitat -

Maria José Jiménez Carruesco, la palamosina de més edat, celebra els seus 104 anys

L’acte festiu d’aniversari ha tingut lloc aquest dijous 7 de març al centre sociosanitari Palamós Gent Gran, on Maria José Jiménez resideix actualment

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La palamosina de més edat, Maria José Jiménez Carruesco, celebra els 104 anys. L’acte festiu d’aniversari ha tingut lloc aquest dijous 7 de març al centre sociosanitari Palamós Gent Gran, on Maria José Jiménez resideix actualment. Diversos usuaris així com el personal i la direcció d’aquest servei, s’han sumat a la celebració que també ha comptat amb la presència de la família i amics de la senyora Jiménez.

L’alcalde de Palamós i la regidora de Gent Gran, Yolanda Aguilar, també han estat presents en aquesta celebració, felicitant-la en nom del municipi, amb l’obsequi d’un ram de flors.

Maria José Jiménez va néixer l’any 1920, a Barbastro (Huesca), on va viure fins a contraure matrimoni amb el seu marit, Fernando Pérez-Mañanet, moment en el qual es trasllada a Barcelona, on neixen els seus dos fills.

Vídua des de fa vint-i-nou anys, la senyora Jiménez ha estiuejat bona part de la seva vida a Palamós, municipi on va traslladar definitivament la seva residència l’any 1994, en un pis situat a la zona de l’Eixample. Des de fa un temps, que es troba resident al centre sociosanitari Palamós Gent Gran. Actualment, la Maria José Jiménez Carruesco té un fill, dos néts i cinc besnéts.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

En Grabu estarà ”Girando por salas” de Febrer a Maig

L’artista català Arnau Grabolosa, conegut com a Grabu, arrenca la seva nova gira dins del programa ”Girando por salas”. La gira d’en Grabu, dins del programa GPS, recorrerà tota Espanya. El primer concert del programa és el 14 de febrer a Madrid. A partir d’aquí, s’allargarà fins al mes de maig, passant per ciutats com Barcelona, Saragossa

Altres notícies