Matí amb cel més tapat i plugims, però el sol dominarà el cap de setmana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest matí tenim un cel entre mig i força ennuvolat degut al pas d’un front, que també porta precipitació associada, però serà minsa o testimonial al Baix Empordà, en el millor dels casos plugims que acabaran desapareixent cap a migdia.

El vent de component sud d’ahir, avui gira a component nord amb cops de força moderada a la meitat nord i litoral de la comarca.

Pel que fa al termòmetre puja una mica la temperatura mínima entre els 3ºC i 5ºC i la màxima rondarà els 15ºC.

Pel cap de setmana torna a dominar l’ambient assolellat i també es podran produir gelades matinals en punts de l’interior de la comarca.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un jove pateix una agressió física després d’un atac transfòbic al passeig de Riells de l’Escala

Un jove va patir una agressió física després de rebre insults transfòbics la matinada de dissabte al passeig de Riells de l'Escala. L'entitat feminista Fem Sororitat denuncia que un grup de persones va atacar dos joves quan tornaven de la zona d'oci nocturn. L'Ajuntament condemna els fets i ofereix suport a la víctima.

Altres notícies