Matí amb més núvols i tarda força assolellada

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

Aquest dimarts comença amb cel entre mig i força ennuvolat en alguns sectors com ahir al matí. A la tarda s’esperen grans clarianes i fins i tot domini del Sol, però la temperatura màxima quedarà més curta al voltant dels 16 º-17 ºC. 

A partir de migdia  i tarda també bufarà una mica de vent de component sud, tot plegat trencant la dinàmica atmosfèrica que hem tingut les anteriors setmanes. 

Demà serà un dia amb més intervals de núvols alts que enteranyinen el cel i la temperatura tornarà a pujar una mica deixant un ambient força suau. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner eram 3

2023: L’any que Begur va inaugurar el Centre d’Interpretació dels Indians de Catalunya

El 4 de febrer de 2023, Begur va obrir al públic el Centre d’Interpretació dels Indians de Catalunya, un...
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

Altres notícies