Matí amb més núvols i tarda força assolellada

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimarts comença amb cel entre mig i força ennuvolat en alguns sectors com ahir al matí. A la tarda s’esperen grans clarianes i fins i tot domini del Sol, però la temperatura màxima quedarà més curta al voltant dels 16 º-17 ºC. 

A partir de migdia  i tarda també bufarà una mica de vent de component sud, tot plegat trencant la dinàmica atmosfèrica que hem tingut les anteriors setmanes. 

Demà serà un dia amb més intervals de núvols alts que enteranyinen el cel i la temperatura tornarà a pujar una mica deixant un ambient força suau. 

- Publicitat -
- Publicitat -

La Cantada d’Havaneres de Calella estrena una cantadeta infantil per apropar el gènere als més joves

L’activitat tindrà lloc el 3 de juliol a les 8 del vespre al passeig del Canadell i reunirà alumnes de diverses escoles de Palafrugell i Esclanyà. La iniciativa vol fomentar la transmissió generacional de les havaneres.

Altres notícies