Matí fred, gelades i ambient assolellat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui viurem un dia d’hivern plàcid. Sense més conseqüències. Si hem de destacar alguna cosa serà les temperatures mínimes més baixes, que amb la nit serena que passarem, podran baixar considerablement i tornarem a tenir glaçades fins ben a prop de la línia de la costa.

Viurem el tipus de dia hivernal amb bones sensacions tèrmiques quan estem al sol. Aquells dies que tot i faltar algun grau al termòmetre s’agraeix l’escalfor que ens permet gaudir d’un migdia molt estable, quan l’astre rei pot lluir sense obstacles.

Així doncs, el dia serà assolellat, sense nuvolositat, amb mínimes properes als 0 graus, i màximes al voltant dels 12 graus.

L’estabilitat es confirma per dies amb un anticicló que es voldrà quedar molts dies amb nosaltres, i cada vegada es farà més potent.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Milers de persones segueixen l’eclipsi des de diversos punts del Baix Empordà

Centenars de persones s’han aplegat en diversos punts del Baix Empordà per seguir l’eclipsi solar. Miradors, platges i espais oberts han concentrat molts observadors durant la tarda. El far de Sant Sebastià, a Llafranc, n’ha estat un dels exemples més visibles. Els núvols han fet patir els assistents, però finalment han permès observar el moment més intens.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies