Mor l’exregidora de Palamós Teresa Esbert

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Teresa Esbert i Giménez, regidora d’Esquerra Republicana de Palamós entre 1996 i 1999 va morir el passat dijous als 72 anysa causa d’una malaltia. La secció local del partit ha expressat el reconeixement per la tasca realitzada per l’exregidora tant en l’àmbit de la política municipal com en altres àmbits de la vida social..

Esbert es va incorporar al consistori després de la renúncia de l’aleshores cap de llista de la formació, Josepmiquel Servià. El funeral ha tingut lloc aquest divendres a l’església de Santa Maria de Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies