13.1 C
Pals
Divendres, 9 maig 2025
- Publicitat -

Mor Trugoy the Dove un dels fundadors de De La Soul

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El raper David Jude Jolicoeur, conegut com a Trugoy the Dove (i més recentment com a Dave), ha mort als 54 per causes que no s’han especificat.

El músic fou un dels fundadors de la formació De La Soul, un dels grups pioners del hip-hop durant els anys 80 i 90.

La formació va obtenir enorme èxit durant una bona colla d’anys, amb discs molt celebrats com “3 Feet High and Rising”. La banda es caracteritzava per mesclar ritmes urbans amb bases de jazz o funk, i amb unes lletres amb missatges positius i que convidaven a la pau mundial.

El 2005 van tenir una nova onada de popularitat quan van col·laborar amb Gorillaz i el seu ‘Feel Good Inc’, on es va alabar especialment el rap que oferia Trugoy.

El músic va revelar el 2017 que patia una cardiopatia congènita.

L’entrada Mor Trugoy the Dove un dels fundadors de De La Soul ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Condemnat el massatgista de la Bisbal d’Empordà per la primera denúncia per abusar sexualment de clientes

L'Audiència de Girona ha condemnat el massatgista de la Bisbal d'Empordà que acumula diverses denúncies de clientes per abusos sexuals. La secció quarta li ha imposat 2 anys i 6 mesos menys un dia de presó pel primer cas que ha arribat a judici. La sentència conclou que el 7 de juny del 2022, amb

Altres notícies