Muse al cinema i per una nit

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Muse ha anunciat que estrenarà la pel·lícula de la seva última gira Drones World Tour, durant una sola nit, en cinemes de tot el món el proper 12 de juliol. El film mostrarà l’espectacularitat de la gira Drones a la pantalla gran.

Les entrades es podran adquirir a partir de les 16 hores del proper 3 de maig a musedrones.film.

La pel·lícula-concert conté efectes especials mai vistos abans, complementant a la perfecció el sorprenent nivell de producció escènica creativa que els fans de Muse esperen, assegurant la millor experiència sensorial audiovisual.

A més de la visió exclusiva de la banda sobre el concepte creatiu, els aspectes més destacats de l’espectacle inclouen Drones autònoms que volen a través del públic, projeccions gegants i làsers LED intricats i perfectament dissenyats que creen un món misteriós i inquietant.

- Publicitat -
- Publicitat -

Madonna aconsegueix un triple número 1 amb «Confessions II» a Espanya, els Estats Units i el Regne Unit

Madonna ha signat una de les fites comercials més destacades de l’any amb Confessions II. El nou treball ha debutat directament al número 1 de les llistes d’àlbums d’Espanya, els Estats Units i el Regne Unit, confirmant l’excel·lent acollida internacional del disc i consolidant la vigència de l’artista gairebé cinc dècades després del seu debut.

Altres notícies