Muse anuncien la pel·lícula “Simulation theory”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El novembre farà dos anys de la publicació de “Simulation Theory” l’últim disc dels Muse, que ara han anunciat que també tindrà la seva part cinematogràfica.

El grup té la intenció de projectar el proper 17 d’agost a les sales IMAX aquesta producció on es podrà veure el concert gravat a Londres el setembre de l’any passat, així com una part narrativa que explica com un equip de científics investiguen l’origen d’una anomalia sobrenatural que passa a tot el món. Posteriorment també es podrà veure a plataformes digitals i aconseguir un box set amb tot el material.

No és l’única notícia relacionada amb Muse, ja que el seu cantant Matt Bellamy té entre mans el primer disc amb Jaded Hearts Club, un súper grup format per Miles Kane, Graham Coxon de Blur o Nic Cester dels Jet, que publicarà “You’ve always been here”, un disc amb 11 versions el dia 2 d’octubre.

L’entrada Muse anuncien la pel·lícula “Simulation theory” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Duván porta l’escultura monumental al Parc dels Estanys amb ‘La veu de la pedra’

L’artista Duván López exposa deu escultures de gran format al Parc dels Estanys del 21 de març de 2026 al febrer de 2027. La mostra, dins el cicle ART 2026, s’inaugura amb visita guiada i convida a reflexionar sobre la relació entre art, natura i percepció.

Altres notícies