Neix la Plataforma per a la mobilitat del segle XXI a Palafrugell

La plataforma vol ser un punt de trobada per treballar diversos aspectes relacionats amb la mobilitat existent a Palafrugell tenint en compte els factors locals i comarcals

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres 27 d’octubre es va presentar a la sala d’actes de Can Genís de Palafrugell la nova Plataforma per a la mobilitat del segle XXI a Palafrugell, una entitat que es preocupa per la mobilitat del municipi des d’una òptica local i comarcal.

Així, la plataforma vol ser un punt de trobada per treballar diversos aspectes relacionats amb la mobilitat existent a Palafrugell tenint en compte els factors locals i comarcals. L’entitat l’han impulsada els exregidors Pau Lladó i Marc Heras. En l’acte de presentació es van explicar els principals objectius de la plataforma i els fonaments de la mobilitat del segle XXI es proposen per Palafrugell.

Els dos ponents van destacar que la mobilitat actual se centra a moure persones, facilitant que es pugui escollir la manera més eficient de desplaçar-se segons les necessitats de cadascú. A més, van recalcar la necessitat d’aquest canvi de paradigma per tal d’assolir un futur més segur, saludable, sostenible i socialitzador.

L’acte va finalitzar amb la presentació dels tres primers objectius que marquen des de la plataforma a l’Ajuntament de Palafrugell: la primera és que s’integri a la xarxa ‘Ciudades que caminan’; que treballin en la transformació dels entorns escolars; i, finalment, que es continuï avançant en la creació d’una infraestructura ciclista municipal.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Cantada d’Havaneres dona el tret de sortida a un cap de setmana de música i tradició marinera a Calella de Palafrugell

La programació inclou la cantadeta infantil, la 59a Cantada d’Havaneres a la platja del Port Bo i el concert d’Els Amics de les Arts dins del Festival ÍTACA. Les activitats reforcen el paper de la Cantada com una de les cites culturals més destacades de l’estiu.

Altres notícies