En una entrevista concedida a Ràdio Capital, l’Adrià, de la colla No me’n recordo de Platja d’Aro, transmet un missatge poc habitual entre les colles carnavalesques: estan a temps i amb les coses força enllestides. Quan falta aproximadament un mes per a l’inici del Carnaval 2026, assegura que podrien sortir ara mateix si calgués, tot i que encara tenen feina per acabar de perfeccionar cada detall.
Mentre moltes colles reconeixen que van a contrarellotge, No Me’n Recordo destaca per una bona gestió del temps i del calendari. “Sí, sí, nosaltres ho portem bé”, diu Adrià. Tot i tenir la base a punt, continuen treballant per polir detalls com llums, generadors i acabats visuals. “Ens agradaria sortir el més macos possible”, afegeix.
Adrià agraeix l’espai a les emissores locals com Ràdio Capital per ajudar a fer difusió del Carnaval, ja que, segons explica, “són la gent que ens ve a veure i la gent que disfruta del Carnaval”. Aquesta connexió amb el territori és clau per entendre l’esperit de colles com la seva.
Tot i que tenen la feina avançada, continuaran treballant fins al darrer moment per millorar l’experiència visual de la carrossa i la disfressa. Adrià ho defineix com una voluntat de cuidar el detall i fer-ho tan bé com sigui possible per a la gent que els espera als carrers.






