16.6 C
Pals
Dijous, 13 novembre 2025
- Publicitat -

No Way Out celebren els 20 anys de “Bipolar” amb un concert molt especial a la Sala Apolo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La banda barcelonina No Way Out torna a l’escena musical per celebrar els 20 anys del seu disc més emblemàtic, “Bipolar”. El grup actuarà el divendres 22 de novembre a la Sala Apolo de Barcelona, en un concert que promet ser una nit inoblidable tant per als membres del grup com per als seus seguidors més fidels.

Referents indiscutibles del punk pop estatal dels anys 2000, No Way Out van marcar una generació amb l’energia i l’actitud dels seus directes. Com va destacar la revista Mondo Sonoro: “Parlar de punk pop estatal als dos mil és parlar dels catalans No Way Out, una formació que va explotar amb la publicació del seu tercer disc, ‘Bipolar’ (Warner, 2005).”

Des dels seus inicis, el grup ha publicat cinc discos d’estudi i ha girat arreu de l’Estat, Europa i el Japó, on també van editar part de la seva discografia i van establir una estreta relació amb l’escena local.

A la Sala Apolo, Oxi, Felix, Noel i Txosse tornaran a compartir escenari per primera vegada en més d’una dècada. El seu últim concert de reunió va ser el 2015 a la Sala Razzmatazz, amb totes les entrades exhaurides en pocs dies. Ara, el 2025, el grup torna amb forces renovades i moltes ganes de retrobar-se amb el seu públic.

El concert oferirà un recorregut per totes les etapes de la banda, amb un repertori que revisarà els grans èxits de la seva trajectòria. Les entrades estan a punt d’esgotar-se, així que els fans més nostàlgics farien bé d’afanyar-se: la festa del punk pop català està a punt de tornar a esclatar.

L’entrada No Way Out celebren els 20 anys de “Bipolar” amb un concert molt especial a la Sala Apolo ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’ACA amplia les zones inundables a l’Empordà davant l’augment de pluges extremes

L’Agència Catalana de l’Aigua ha ampliat el mapa de zones inundables i incorpora nous trams de risc a l’Alt i Baix Empordà. Municipis com Figueres, la Bisbal d’Empordà o Torroella de Montgrí entren en àrees vulnerables per la crescuda de rius com la Muga, el Ter i el Daró, en un context d’augment de pluges extremes.

Altres notícies