18.1 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Nova connexió aèria amb Sardenya a l’estiu

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ryanair anuncia una nova ruta entre Girona i Sardenya el proper estiu. Els vols que connectaran l’aeroport de Girona Costa Brava amb Càllar, a l’illa italiana, començaran el 28 de març.

Hi haurà tres freqüències setmanals. D’aquesta manera, la companyia de baix cost recupera una línia que ja havia estat operativa en temporades anteriors. La ruta amb Sardenya s’afegeix a la quarantena de destins que Ryanair operarà durant la campanya d’estiu del 2017, una desena més que aquest any. Les principals novetats són connexions amb el Regne Unit. Els bitllets per a la temporada ja estan a la venda i Ryanair fa ofertes promocionals per als vols fins al 31 de maig.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies