Novetats de la setmana: The 1975, Red Hot Chili Peppers, Cris Juanico, Tove Lo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Aquesta setmana arriba carregada de novetats interessants, com “Being funny in a foreign language” de The 1975, “Return of the Dream Canteen” de Red Hot Chili Peppers, “Dirt femme” de Tove Lo, el directe de Florence + The Machine “Dance fever (Live at Madison Square Garden)”, “ForeverAndEverNoMore” de Brian Eno, “Mata” de M.I.A., “Our roots run deep” de Kodaline, “Pawns & kings” de Alter Bridge, “See you in the stars” de The Lightning Seeds, “Still hot in herre” de Nelly, “Ten years of” de The Vamps, “Space force” de Todd Rundgren, “A very Backstreet Christmas” de Backstreet Boys. A casa nostra publica disc Cris Juanico “Altament sensible”.

 

Pel que fa a les novetats de la setmana trobem des de Judit Neddermann amb Vernat, el retorn de la formació original de blink-182 amb ‘Edging’, Green Day, Architects, Bruce Springsteen, girl in red, Tom Walker, Cesk Freixas, Marshmello & Juice Wrld, We the Kings o un remix de Lo Puto Cat de ‘De Lao’ de Sexenni.

Totes elles les trobareu a la nostra llista d’èxits de Spotify.

L’entrada Novetats de la setmana: The 1975, Red Hot Chili Peppers, Cris Juanico, Tove Lo ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore encapçalen el Resurrection Fest 2027

El Resurrection Fest ha anunciat les primeres 72 bandes de la seva edició del 2027, amb Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore com a principals caps de cartell. El festival tornarà a Viveiro (Galícia) del 30 de juny al 3 de juliol i ja ha avançat alguns dels noms més destacats de la
- Publicitat -

Altres notícies