Comencen les obres a la barana del camí de ronda a Palamós

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós ha començat les obres d’un tram de la barana situada al camí de ronda a Palamós. Concretament es tracta d’un sector del camí entre la plaça del Pedró i el carrer de Sota Pedró.

Darrerament s’havia detectat que els trams de barana afectats presentaven un cert deteriorament i es requeria actuar per al seu arranjament. Amb aquest objectiu el projecte que ara s’executa preveu canviar tot el primer tram de barana i de fer la substitució de seccions concretes en la resta de traçat.

Per realitzar aquestes tasques s’han col·locat tanques en paral·lel a les zones de treball per tal de garantir la seguretat dels vianants. Es preveu que la substitució de les baranes d’aquest tram de camí de ronda s’enllesteixi en la seva totalitat durant la setmana vinent.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Mac DeMarco anuncia una segona data a Barcelona el 17 de setembre

Mac DeMarco actuarà dues nits consecutives a Barcelona. L’artista canadenc ha anunciat una segona data a Razzmatazz, el 17 de setembre, que se suma al concert que ja tenia programat per al dia 16. D’aquesta manera, DeMarco oferirà dues actuacions a la ciutat abans de viatjar a Madrid, on actuarà el 18 de setembre a
- Publicitat -spot_img

Altres notícies