Onada de calor com a mínim fins diumenge

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fins a 36ºC s’enfilarà avui el termòmetre, ja de ple en aquesta forta onada de calor. La xafogor també serà elevada al vessant costaner. 

Ens trobem en dies de forta irradiació solar i cal sortir al carrer protegits i evitar realitzar esforços o activitats físiques prolongades a l’aire lliure. A la nit també costarà dormir amb mínimes superiors als 20ºC. 

Aquells que vulguin passar millor la calor a la platja notaran com l’aigua del mar encara està una mica freda, entre els 20 ºC i els 21ºC 

Demà arriba el que pot ser el dia de temperatura màxima extrema i els models apunten a que es podrien fregar els 40ºC a la zona interior de l’Empordà. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Duván porta l’escultura monumental al Parc dels Estanys amb ‘La veu de la pedra’

L’artista Duván López exposa deu escultures de gran format al Parc dels Estanys del 21 de març de 2026 al febrer de 2027. La mostra, dins el cicle ART 2026, s’inaugura amb visita guiada i convida a reflexionar sobre la relació entre art, natura i percepció.

Altres notícies