Onada de calor com a mínim fins diumenge

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fins a 36ºC s’enfilarà avui el termòmetre, ja de ple en aquesta forta onada de calor. La xafogor també serà elevada al vessant costaner. 

Ens trobem en dies de forta irradiació solar i cal sortir al carrer protegits i evitar realitzar esforços o activitats físiques prolongades a l’aire lliure. A la nit també costarà dormir amb mínimes superiors als 20ºC. 

Aquells que vulguin passar millor la calor a la platja notaran com l’aigua del mar encara està una mica freda, entre els 20 ºC i els 21ºC 

Demà arriba el que pot ser el dia de temperatura màxima extrema i els models apunten a que es podrien fregar els 40ºC a la zona interior de l’Empordà. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Estrella Damm reuneix 30.000 persones al Fòrum en una gran celebració musical pels seus 150 anys

El Parc del Fòrum de Barcelona ha viscut aquest dissabte una de les grans cites musicals de l’any amb La Festa dels 150 anys d’Estrella Damm, una jornada que ha reunit 30.000 persones durant vuit hores ininterrompudes de música en directe, gastronomia i cultura popular davant del Mediterrani. Amb dos escenaris alternant concerts des de

Altres notícies