19.8 C
Pals
Dimarts, 25 agost 2026

Palafrugell aprova una moció institucional defensant les persones LGTBIQ+

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Segons apunta diari de Girona, Palafrugell fa un pas endavant per defensar els drets LGTBI+ al municipi, aprovant amb unanimitat una moció institucional.

El motiu que ha impulsat la moció, segons explica el regidor de JuntsxCat, Marc Heras,es dona a causa que «durant l’última setmana vam veure actes d’incivisme i vandalisme contra els símbols de lluita del col·lectiu i pintades que no mereixen altre qualificatiu que rebutjables». Afegint que «davant d’aquesta situació no podem fer ni un pas enrere i hem de donar veu a cada agressió i a cada atac per defensar la llibertat que cada persona té a ser, a sentir, a estimar i a viure com ho consideri».

D’altra banda, l’Ajuntament es posa a disposició de tots els col·lectius afectats per situacions intolerants perquè les puguin denunciar. A més, el Servei d’Atenció Integral (SAI), seguirà assessorant la ciutadania a través de les xarxes socials com l’Instagram @espailgtbipalafrugell, el seu telèfon 972 61 18 79 o el seu correu electrònic espailgtbi@palafrugell.cat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La reforma de la xarxa elèctrica de Castell-Platja d’Aro millora el servei per a més de 7.200 clients

Més de 7.200 clients de Castell-Platja d’Aro es beneficiaran de la reforma de part de la xarxa elèctrica. Endesa hi ha invertit uns 140.000 euros. Els treballs han incorporat dues noves línies subterrànies. La reforma permet disposar de vies alternatives en cas d’incidència. També reforça la xarxa davant les puntes de consum i la demanda futura.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies