28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Palamós ajuda a pagar l’IBI a prop de 200 persones

Els beneficiaris començaran a rebre els corresponents ajuts econòmics a partir d'aquest mes, amb imports d’un màxim de 651 euros.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Segons el Diari de Girona, l’Ajuntament de Palamós ha atorgat un any més els ajuts a les persones amb escassa capacitat econòmica que estan gravades per l’Impost sobre Béns Immobles (IBI). Després de presentar-se 221 sol·licituds a la convocatòria de 2021, l’Àrea municipal de Ciutadania i Immigració va revisar totes les peticions i ha concedit 196 d’elles.

Els gairebé 200 beneficiaris començaran a rebre els ajuts econòmics aquest mes, amb imports d’un màxim de 651 euros i que es repartiran de forma ponderada fins a complir la partida 60 mil euros d’enguany d’aquesta convocatòria.

Els requisits d’aquesta convocatòria eren un habitatge a Palamós amb un valor cadastral inferior als 120 mil euros, estar al corrent de totes les obligacions tributàries, i que la suma dels ingressos anuals de tots els membres de la unitat familiar del sol·licitant no superin dues vegades i mitja l’Indicador de renda de suficiència de Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies