Palamós, de manera conjunta amb una desena de municipis més, dona tret a una nova iniciativa els dies 17 i 18 de novembre. “La ComerÇiada” és una campanya impulsada per onze entitats amb la finalitat de destacar els valors i la importància econòmics i social dels negocis locals.
La gerent d’Oohxigen comerç i negoci de Palafrugell, Verònica Serralvo, que destaca que l’objectiu es vol fidelitzar el client sense haver d’aplicar descomptes.
Un dels prinicpals motius d’aquesta iniciativa es l’actual competència del comerç online, on molts botiguers s’han vist afectats en varis aspectes com per exemple, en la complicitat amb el client. Es per això que els comerços ofereixen uns dies amb promocions i sortejos en els locals participants.
El responsable de comerç de la FOEG, Albert Gómez, destaca la feina “poc reconeguda” que fan les associacions de comerciants i el comerç de proximitat.
A “La ComerÇiada” a Palamós comptarà amb més de 40 establiments participants, amb animació a les botigues, i amb música al carrer a càrrec del grup palamosí de batucada Repercussió, avui dissabte.