Palamós regularà l’ús del patinet

Es vol portar al ple per aprovar aquest desembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Palamós regularà l'ús del patinet
Loading
/

Palamós està plantejant la regulació de l’ús dels patinets elèctrics a la via pública, tal i com ha explicat el Punt Avui. D’aquesta manera, volen convertir les tres ordenances que hi ha de mobilitat en una i amb aquesta nova incorporació. Tal i com ha explicat el regidor de Mobilitat, Alfons Bartolomé, «si el COVID no ho complica», es vol portar al ple a finals de desembre i que d’aquí a quatre mesos ja sigui una realitat.

A la pràctica, això voldrà dir que es regularà què es pot fer i què no, per on es pot passar, amb quines normes i quines sancions en cas de denúncia. Així ho ha explicat Bartolomé a Ràdio Capital.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

La Biblioteca de Palafrugell inaugura l’exposició In Bloom de Carla Iglesias

L’Espai Arteca de la Biblioteca de Palafrugell inaugura aquest divendres l’exposició In Bloom, de Carla Iglesias. La mostra presenta l’evolució artística de la creadora. Les obres s’inspiren en el mar, la fauna i la flora. L’artista combina diversos materials. L’exposició és gratuïta i es podrà visitar fins al 24 de juliol.

Altres notícies