Un total de 281 persones de Palamós amb pocs recursos han rebut ajuts municipals per un import global de prop de 120.000 euros. L’Ajuntament ha resolt la convocatòria del 2025 destinada a ajudar propietaris o usufructuaris d’habitatges que es veuen afectats pel pagament de l’Impost sobre Béns Immobles.
L’ajut s’adreça a persones amb una situació econòmica ajustada. Per accedir-hi, cal tenir uns ingressos familiars inferiors a 28.000 euros anuals i un valor cadastral de l’habitatge inferior a 130.000 euros. També s’exigeix estar empadronat a Palamós i al dia amb els pagaments tributaris.
Els imports s’han prorratejat entre tots els beneficiaris en règim de concurrència no competitiva, segons les bases de la convocatòria. Les transferències bancàries s’han efectuat durant el desembre passat.
La mesura forma part de les accions impulsades per l’Àrea d’Acció Social i Ciutadania per alleugerir la càrrega fiscal de les persones més vulnerables del municipi.




