Pals organitza un concurs de postals de Nadal

Per participar-hi, cal elaborar una postal en una cartolina blanca A4 que es podrà recollir a la Biblioteca a partir del dilluns vinent, 15 de novembre.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Pals i Pals Jove organitzen el 1r concurs infantil i juvenil de postals de Nadal. Es tracta d’un concurs destinat a infants i joves d’entre 3 i 16 anys, i la temàtica serà “El Nadal a Pals”. Per participar-hi, cal elaborar una postal en una cartolina blanca A4 que es podrà recollir a la Biblioteca a partir del dilluns vinent, 15 de novembre. Des d’aquest dia, i fins el dilluns 13 de desembre, es podran entregar les postals a la Biblioteca. Posteriorment, es valoraran i es donaran un total de 10 premis: 2 premis per cadascuna de les 5 categories (es dividiran per edats).

Totes les postals participants es publicaran al web i a les xarxes socials de l’Ajuntament.

- Publicitat -
- Publicitat -

Vespres de Caves Hill consolida la seva aposta cultural amb una segona edició plena de música, gastronomia i territori

Vespres de Caves Hill tornarà aquest 2026 amb la seva segona edició després de l’èxit aconseguit l’any passat, quan el festival va reunir més de 1.000 assistents al Penedès. El cicle, que fusiona música, gastronomia i caves en un entorn singular, se celebrarà els dies 18, 19, 20 i 21 de juny a partir de

Altres notícies