Paul Carrack ens visitarà a finals d’abril

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El britànic Paul Carrack, portarà el seu directe a Barcelona el dia 28 d’abril a la Sala Barts, dins el cicle Hyundai Music Park.

Considerat un dels grans referents del blue-eyed soul, se’l recorda també pel seu pas per bandes com Ace o Mike + The Mechanics, i per temes com Eyes of blue o Satisfy my soul entre altres.

Les entrades costen de 28 a 46 euros i ja estan a la venda a través de Ticketmaster.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós estrena 34 habitatges assequibles de lloguer impulsats per Sostre Cívic sobre sòl municipal

Palamós ha incorporat una nova promoció de 34 habitatges amb protecció oficial de lloguer a l’avinguda de Catalunya. El projecte neix de la col·laboració entre l’Ajuntament i la cooperativa Sostre Cívic. L’actuació ha mobilitzat més de cinc milions d’euros i aposta per l’habitatge assequible, la sostenibilitat i la vida comunitària.

Altres notícies