13.4 C
Pals
Divendres, 30 gener 2026

Paula Badosa arrenca l’any amb forces renovades

La de Begur recupera bones sensacions a les portes de l'Open d'Austràlia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La begurenca es planta a semifinals del torneig WTA 500 d’Adelaida, previ a la disputa del primer Grand Slam de l’any (l’Obert d’Austràlia, que comença dilluns vinent), amb un joc convincent.

Després d’una mala ratxa de resultats en l’últim tram del 2022, sembla que Badosa recupera bones sensacions a les portes d’un Open d’Austràlia en el qual sortirà com a onzena cap de sèrie.

La seva darrera víctima, a quarts d’Adelaida, ha estat la brasilera Haddad Maia. En un partit de gran exigència física, la baixempordanesa ha hagut de suar de valent per vèncer amb un resultat de 7-6 i 7-5. El duel jugat aquesta passada matinada hora d’aquí, s’ha allargat fins a més de dues hores i mitja.

La propera rival de Badosa a semifinals serà Daria Kasatkina, que va derrotar Petra Kvitova.

- Publicitat -
- Publicitat -

En marxa els treballs per consolidar els túnels de la bateria de costa del Molí de Vent de Palamós

Palamós ha posat en marxa aquesta setmana els treballs de consolidació dels túnels de la bateria de costa del...

Altres notícies