16.5 C
Pals
Dijous, 11 setembre 2025
- Publicitat -

Paula Badosa es classifica per als vuitens de Miami

En aquesta ronda s'enfrontarà a la guanyadora del duel entre Azarenka i Fruhvirtova

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La begurenca s’ha desfet en dos sets de Putintseva, per 6-3 i 6-2, i passa a la ronda següent del Masters 1000 de Miami.

En aquesta ronda s’enfrontarà a la guanyadora del duel entre la bielorussa Azarenka i la txeca Fruhvirtova.

Badosa ha fet un partit molt seriós i ha obtingut una victòria convincent.

Passi el què passi aquesta semana, la baixempordanesa se situarà en el top 3 del rànquing mundial quan s’actualitzi el proper dilluns 4 d’abril.

El què ja està confirmat és que la polonesa Swiatek serà la nova número 1, però val a dir que Badosa fins i tot podria ser la segona tennista del món, en funció dels resultats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil farà una prova del sistema d’alertes als mòbils a Girona i Catalunya Central el 16 de setembre

El dimarts 16 de setembre a les 10 del matí, Protecció Civil enviarà un missatge de prova als telèfons...

Altres notícies