Paula Badosa retroba el seu millor joc en terra batuda

La begurenca no ha donat cap opció a Bucsa, a la qual s'ha imposat per un inapel·lable 6-1 i 6-2

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Li està provant a la baixempordanesa el torneig d’Stuttgart. És el primer campionat sobre terra batuda que juga aquest any, i de moment ha saldat els seus dos partits amb una clara superioritat.

Aquesta tarda, davant de l’espanyola d’origen moldau Cristina Bucsa, ha confirmat les bones sensacions del dia del debut.

Badosa no ha donat cap opció a Bucsa, a la qual s’ha imposat per un inapel·lable 6-1 i 6-2.

D’aquesta manera, la tennista de Begur accedeix a quarts de final on es creuarà amb la número 2 mundial, Arina Sabalenka.

La bielorussa suposarà un test d’alçada però Badosa espera confirmar, en la seva superfície preferida, que ha retornat al bon camí.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Més d’un miler de persones celebren els 25 anys de Ràdio Capital amb un concert multitudinari a Peratallada

La Black Music Big Band i una desena d'artistes convidats han protagonitzat una celebració que ha combinat música en directe i un repàs a la trajectòria de Ràdio Capital, que enguany celebra un quart de segle d'història
- Publicitat -
banner can montes

Altres notícies