24.5 C
Pals
Dimecres, 16 juliol 2025
- Publicitat -

Placebo celebraran els seus 20 anys a Barcelona

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La gira de 20 anys de Placebo passarà per Barcelona el dia 27 d’abril. La banda farà un repàs als èxits més importants de la seva trajectòria en un concert imprescindible pels seus seguidors.

Les entrades es podran adquirir a partir de dimecres al web de Mondosonoro, que en farà la prevenda oficial. La venda general serà l’endemà des de Live Nation i Ticketmaster.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Feroe, un nou festival íntim i de qualitat a Barcelona

Barcelona suma una nova cita imprescindible al seu calendari musical: el festival Feroe, que se celebrarà els dies 14 i 15 de novembre a La Carpa del Poble Espanyol. Amb un format reduït, un únic escenari i tres artistes per nit, el festival aposta per una experiència acollidora, allunyada de la massificació, la immediatesa i

Altres notícies