Plagis musicals: Come Together

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Beatles no s’escapen dels plagis i en aquesta ocasió el clàssic Come together, inclòs al disc Abbey Road, va ser motiu de controvèrsia, ja que Chuck Berry va afirmar que el tema tenia certa semblança musical i de lletra amb la seva composició You Can’t Catch Me.

Al final van arribar a un acord amistós, que no s’ha detallat i que perfectament podria ser o una cervesa a un pub de Liverpool o un bon feix de bitllets.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies