Plagis musicals: Come Together

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Beatles no s’escapen dels plagis i en aquesta ocasió el clàssic Come together, inclòs al disc Abbey Road, va ser motiu de controvèrsia, ja que Chuck Berry va afirmar que el tema tenia certa semblança musical i de lletra amb la seva composició You Can’t Catch Me.

Al final van arribar a un acord amistós, que no s’ha detallat i que perfectament podria ser o una cervesa a un pub de Liverpool o un bon feix de bitllets.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Bombers donen per controlat l’incendi de les Gavarres

L'anunci del control de l'incendi arriba després que, aquesta tarda, el mateix inspector en cap dels Bombers ja avances que el donarien per controlat, si tot anava bé.

Altres notícies