16.1 C
Pals
Dissabte, 18 octubre 2025
- Publicitat -

Platja d’Aro celebra els 25 anys de la Botiga al Carrer amb més de 500 premis directes

L’esdeveniment comptarà amb música en directe, sessions de DJ i ràdio en viu, en un cap de setmana ple d’ambient, sorpreses i més de 500 premis a repartir entre els participants.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Platja d’Aro celebrarà el 25è aniversari de la seva Botiga al Carrer els dies 6 i 7 de setembre amb una edició plena de premis, música i promocions. Per primera vegada, es repartiran més de 500 premis directes a través de targetes rasca entre les persones que comprin als comerços participants.

Els premis inclouen descomptes en comerços locals i, com a novetat destacada, s’hi amaga un lot valorat en 600 euros amb regals com menús gastronòmics, una travessa marítima o tractaments naturals.

En aquesta edició, més de 50 establiments sortiran al carrer per oferir promocions especials en moda, complements, decoració i artesania, aprofitant el final de la temporada d’estiu i l’arribada de la tardor.

L’ambient festiu estarà garantit amb sessions de DJ durant tot el dia i una emissió especial de Ràdio Platja d’Aro en directe. Els carrers del municipi s’ompliran de música, activitats i oportunitats per comprar a l’aire lliure.

La Botiga al Carrer és una cita clau per al comerç local i atrau milers de visitants cada any. L’organitza l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, amb el suport de l’Ajuntament, la Diputació de Girona i la Generalitat de Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:15:22

Jordi Soler: “Hem de créixer de manera sostenible, pensant en el futur i no només en el present”

Calonge i Sant Antoni s'ha convertit aquests dies en el focus d'una reflexió sobre el futur dels nostres pobles gràcies al Festival Fonament. Un esdeveniment dedicat a l'arquitectura, l'urbanisme i la sostenibilitat. Hem parlat amb l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler. En el marc d'aquest festival, Soler ha abordat temes claus per al futur del municipi, com la necessitat de gestionar el creixement urbanístic sense perdre la identitat de poble i garantir un equilibri entre turisme i sostenibilitat.

Altres notícies