23.1 C
Pals
Dilluns, 1 setembre 2025
- Publicitat -

Platja d’Aro celebra els 25 anys de la Botiga al Carrer amb més de 500 premis directes

L’esdeveniment comptarà amb música en directe, sessions de DJ i ràdio en viu, en un cap de setmana ple d’ambient, sorpreses i més de 500 premis a repartir entre els participants.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Platja d’Aro celebrarà el 25è aniversari de la seva Botiga al Carrer els dies 6 i 7 de setembre amb una edició plena de premis, música i promocions. Per primera vegada, es repartiran més de 500 premis directes a través de targetes rasca entre les persones que comprin als comerços participants.

Els premis inclouen descomptes en comerços locals i, com a novetat destacada, s’hi amaga un lot valorat en 600 euros amb regals com menús gastronòmics, una travessa marítima o tractaments naturals.

En aquesta edició, més de 50 establiments sortiran al carrer per oferir promocions especials en moda, complements, decoració i artesania, aprofitant el final de la temporada d’estiu i l’arribada de la tardor.

L’ambient festiu estarà garantit amb sessions de DJ durant tot el dia i una emissió especial de Ràdio Platja d’Aro en directe. Els carrers del municipi s’ompliran de música, activitats i oportunitats per comprar a l’aire lliure.

La Botiga al Carrer és una cita clau per al comerç local i atrau milers de visitants cada any. L’organitza l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, amb el suport de l’Ajuntament, la Diputació de Girona i la Generalitat de Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -

Girona impulsa la marca ‘Fires’ per “generar identitat i reivindicar la setmana més important que viu la ciutat”

A menys de dos mesos per l'inici de les Fires de Sant Narcís de Girona, l'Ajuntament ha presentat la...

Altres notícies