Platja d’Aro engegarà una prova pilot de transport social

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Platja d'Aro engegarà una prova pilot de transport social
Loading
/

El darrer ple municipal de Platja d’Aro ha aprovat iniciar una prova pilot per a un nou servei de transport social, el Xarxa Bus. Es tracta d’un servei de transport gratuït que funcionarà els dijous i divendres

Pretén millorar la mobilitat entre els tres nuclis del municipi d’aquelles persones més necessitades. En aquest sentit, s’estableixen diferents requisits pensats pels col·lectius de jubilats, discapacitats, famílies monoparentals i nombroses o estudiants.

La regidora de Benestar Social, Pilar Ferrero, explica que estarà en servei a partir del mes de juliol i fins a final d’any.

Es tracta d’una demanda que va sortir en la comissió de la gent gran del municipi de la mà dels mateixos usuaris.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

2017: L’any que la primera alcaldessa de Pals va cedir la vara després de quatre anys

El 30 de novembre de 2017, Sílvia Monar va deixar l’alcaldia de Pals després de poc més de quatre...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies