12.6 C
Pals
Dilluns, 19 gener 2026

Plega una regidora d’Independents-PSC de la Bisbal per “motius personals”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La regidora de la Bisbal Cristina Salvà, del grup Independents per la Bisbal-PSC, ha plegat per “motius personals”. Al seu lloc s’incorporarà Imma Prados, que és tècnica superior en administració i finances i tècnica laboral, i que treballa com a cap d’un departament de recursos humans en el sector privat. En principi li hagués tocat a Carles Sanjosé, però finalment el partit explica que entrarà Imma Prados perquè “adquireixi experiència” de cara a les properes municipals.

Cristina Salvà és membre de ple dret de l’ANC, entitat amb la qual ha col·laborat en diferents accions. Tant Salvà com Prados anaven a la llista com a independents.

- Publicitat -
- Publicitat -

Col·lapsa la resclosa d’Ullà arran de la llevantada i s’obre la porta a la restauració natural del riu Ter

La llevantada de principis de gener ha trencat la resclosa d’Ullà, eliminant un obstacle fluvial històric al Baix Ter. El trencament ha generat beneficis ambientals immediats i obre un escenari de restauració espontània en un espai protegit. Tècnics alerten que caldrà un seguiment exhaustiu per valorar els efectes ambientals i socioeconòmics del nou paisatge fluvial.

Altres notícies