21.4 C
Pals
Divendres, 5 setembre 2025
- Publicitat -

Plega una regidora d’Independents-PSC de la Bisbal per “motius personals”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La regidora de la Bisbal Cristina Salvà, del grup Independents per la Bisbal-PSC, ha plegat per “motius personals”. Al seu lloc s’incorporarà Imma Prados, que és tècnica superior en administració i finances i tècnica laboral, i que treballa com a cap d’un departament de recursos humans en el sector privat. En principi li hagués tocat a Carles Sanjosé, però finalment el partit explica que entrarà Imma Prados perquè “adquireixi experiència” de cara a les properes municipals.

Cristina Salvà és membre de ple dret de l’ANC, entitat amb la qual ha col·laborat en diferents accions. Tant Salvà com Prados anaven a la llista com a independents.

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies