13.7 C
Pals
Dijous, 13 novembre 2025
- Publicitat -

Ports de la Generalitat regula la dàrsena d’Aiguablava

Una ordre ministerial de 1969 permetia que se'n fes càrrec el Club Nàutic Aiguablava fins l'any vinent

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ports de la Generalitat ha decidit aquest 2018 regular la gestió del port d’Aiguablava, que es troba a Fornells (Begur). De fet, l’espai ja estava traspassat al govern des de 1980, però segons explica El Punt Avui, una ordre ministerial de 1969 permetia que se’n fes càrrec el Club Nàutic Aiguablava.

Aquesta ordre deixa de tenir validesa l’any 2019 i, un any abans, Ports ha obert una licitació per tal que una empresa privada pugui dur a terme les tasques que requereix la instal·lació. Encara no s’ha fet públic les empreses que s’han presentat al concurs, però el diari gironí avança que el club nàutic begurenc és l’únic que s’hi hauria presentat.

El contracte requeria que l’empresa garanteixi que dins del port hi hagi una profunditat regular, cosa que farà necessari un o dos dragatges de fons. Segons fonts citades pel mitjà, es reforçaran les esculleres i es mantindrà el nombre d’amarradors en 61.

- Publicitat -
- Publicitat -

No Way Out celebren els 20 anys de “Bipolar” amb un concert molt especial a la Sala Apolo

La banda barcelonina No Way Out torna a l’escena musical per celebrar els 20 anys del seu disc més emblemàtic, “Bipolar”. El grup actuarà el divendres 22 de novembre a la Sala Apolo de Barcelona, en un concert que promet ser una nit inoblidable tant per als membres del grup com per als seus seguidors

Altres notícies