Primeres vacunacions de Covid-19 a Sant Feliu de Guíxols

Els primers que han rebut la vacuna són els usuaris de la residència Guíxols Surís

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dilluns 11 de gener s’han administrat les primeres vacunes contra la Covid-19 a la ciutat de Sant Feliu de Guíxols. Els primers que han rebut la vacuna són els usuaris de la residència Guíxols Surís. Un total 53 residents han rebut la primera dosi. El personal cuidador rebrà la vacuna més endavant.

A la imatge hi veiem un dels primers vacunats a Sant Feliu de Guíxols, el senyor Pere Camps, resident de l’Asil Surís. Si bé han començat pel Surís, la campanya s’estén també a la resta de residències de la ciutat.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Microfusa Summer Fest reunirà xicu, jovedry, soph, Giadda i Alberrrt a La (2) d’Apolo

Microfusa ha anunciat una nova edició del seu Summer Fest, una cita dedicada al talent emergent que tindrà lloc el pròxim 10 de juny a La (2) d’Apolo de Barcelona. El festival comptarà amb un cartell format per xicu, jovedry, soph, Giadda i Alberrrt, cinc artistes que representen algunes de les propostes més destacades de

Altres notícies