Primers actes de comiat del Magic Park

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner can montes

Després d’anunciar el seu tancament després de 43 anys, el Magic Park va voler acompanyar el dia central de la Festa Major de Platja d’Aro el passat 15 d’agost amb preus populars perquè la gent gaudís de les atraccions juntament amb l’exposició que segueix la història del centre on s’hi poden veure peces, objectes, fotografies i material divers que il·lustren les diferents etapes del Magic Park i la discoteca Màrius, en un exercici nostàlgic per als seus visitants. L’últim acte de comiat es farà el 10 de setembre amb una jornada de portes obertes.

Tot i això, el futur de l’edifici i de les atraccions encara és incert. La família Xufré, a través de les xarxes socials, ha avançat que ells mateixos ho explicaran quan ho tinguin clar. L’espai de les màquines recreatives i d’apostes esportives es traslladarà a l’edifici Mil·lenium.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La jornada «Eines per explicar el món» de Ràdio Capital reflexiona sobre com explicar temes complexos de l’actualitat

La proposta ha girat al voltant de violències masclistes i feminicidis, d'habitatge i desnonaments, de racisme i extrema dreta i de guerres i conflictes internacionals. "Eines per explicar el món" forma part dels actes de celebració del 25è aniversari de Ràdio Capital i ha comptat amb més d'un centenar de persones inscrites.
- Publicitat -

Altres notícies