Primers actes de comiat del Magic Park

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan

Després d’anunciar el seu tancament després de 43 anys, el Magic Park va voler acompanyar el dia central de la Festa Major de Platja d’Aro el passat 15 d’agost amb preus populars perquè la gent gaudís de les atraccions juntament amb l’exposició que segueix la història del centre on s’hi poden veure peces, objectes, fotografies i material divers que il·lustren les diferents etapes del Magic Park i la discoteca Màrius, en un exercici nostàlgic per als seus visitants. L’últim acte de comiat es farà el 10 de setembre amb una jornada de portes obertes.

Tot i això, el futur de l’edifici i de les atraccions encara és incert. La família Xufré, a través de les xarxes socials, ha avançat que ells mateixos ho explicaran quan ho tinguin clar. L’espai de les màquines recreatives i d’apostes esportives es traslladarà a l’edifici Mil·lenium.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE guanya el Mercury Prize 2026 amb “THIS MUSIC MAY CONTAIN HOPE.”

RAYE s’ha proclamat guanyadora del Mercury Prize 2026 amb “THIS MUSIC MAY CONTAIN HOPE.”, el seu segon àlbum d’estudi, publicat al març. L’artista nascuda al sud de Londres s’ha endut el reconeixement en la cerimònia celebrada a l’Utilita Arena de Newcastle, on ha rebut el trofeu de mans de la locutora i DJ Sian Eleri.
- Publicitat -

Altres notícies