Prohibit fumar a Aiguablava, Sa Tuna i Platja Fonda

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Begur prohibirà fumar a les platges d’Aiguablava, Platja Fonda i Sa Tuna. S’ha aprovat inicialment una modificació de l’ordenança municipal de civisme i convivència ciutadana que prohibeix el consum de productes de tabac a aquests espais. Un cop es produeixi l’aprovació definitiva, que s’espera que sigui aquest estiu, entrarà en vigor.

L’objectiu del govern municipal és ampliar-ho a la resta de platges del municipi, però no han donat data per quan passarà això.

Des de l’Ajuntament asseguren que “hem començat per aquestes tres platges perquè són les més petites i on hi ha més proximitat entre els usuaris”.

El regidor de promoció econòmica, Eugeni Pibernat, ha explicat a Ràdio Capital la mesura.

I també ha relatat els beneficis que busquen amb la prohibició.

I també per què han escollit Aiguablava, Platja Fonda i Sa Tuna.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -

Altres notícies