Protecció Civil demana prudència davant l’episodi de vent i onades d’avui i demà a l’Empordà

Es manté l’alerta per ventades que també afectaran el sud i el Pirineu. El vent pot superar els 100 quilòmetres per hora i es demana prudència en la mobilitat i activitats a l’exterior.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Empordà es prepara per un episodi de tramuntana forta i onatge intens, amb onades que poden superar els dos metres i mig a partir de la nit. Aquest episodi s’emmarca en l’alerta activada per Protecció Civil, que adverteix de ventades que afectaran avui el sud del país i que dijous també arribaran amb força a l’Empordà i al Pirineu.

El vent guanyarà intensitat durant el vespre i la matinada, i en alguns punts podrà superar els 100 quilòmetres per hora, especialment a les zones més exposades. De cara a dijous, el fenomen es concentrarà sobretot al Pirineu i a l’Empordà, amb tramuntana persistent i cops de vent destacats, especialment en zones elevades.

Davant aquesta situació, es recomana extremar la prudència en la mobilitat i en les activitats a l’exterior, sobretot a la costa i en espais amb arbrat o elements inestables. També es demana evitar activitats a l’aire lliure si no es poden garantir les condicions de seguretat, i revisar elements de balcons o façanes que puguin caure pel vent.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Espai del Peix de Palamós estrena una nova edició de “L’Art&Vi”

L’activitat vol transmetre els valors de la mar i la pesca amb el guiatge de Lluís Rodríguez. La sessió es farà el 28 de març i es repetirà al desembre.

Altres notícies