PSC, ERC i Comuns acorden duplicar la taxa turística a partir de l’abril

L’increment entrarà en vigor a partir de l’1 d’abril i s’aplicarà de manera progressiva durant dos anys. El 25% de la recaptació es destinarà a habitatge i el 75% al Fons per al Foment del Turisme

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

Els grups parlamentaris del Partit dels Socialistes de Catalunya, Esquerra Republicana i Comuns han pactat duplicar la taxa turística. L’increment entrarà en vigor a partir de l’1 d’abril i forma part d’un acord registrat en forma d’esmenes conjuntes per aprovar la nova llei.

Segons la proposta, el 25% de la recaptació es dedicarà a polítiques d’habitatge del Govern de Catalunya. Aquesta mesura pretén fer front a la crisi d’accés a l’habitatge i reforçar les actuacions públiques en aquest àmbit. El 75% restant s’invertirà al Fons per al Foment del Turisme, un instrument destinat a millorar l’oferta i la sostenibilitat turística del territori.

El desplegament de l’increment es farà en dos anys, i no en un sol any com demanaven inicialment els Comuns. Aquesta aplicació progressiva permetrà ajustar el sistema sense grans impactes sobtats.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

NIMAI reivindica la despersonalització barcelonina a ‘Façanes al sol’

NIMAI publica ‘Façanes al sol‘, el segon avançament del seu pròxim àlbum «Ècdisi«. La cançó és un crit al cel contra allò l’artista defineix com «una ciutat que expulsa els seus veïns i perd la seva identitat». Aprofita la ràbia per convertir-la en un esclat de rock alternatiu. El single forma part d’un projecte de
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Altres notícies