Agenda del 27 d’agost

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

«Petjades del Temps» a la Festa Major a Torroella

El Grup Montgrí Dansa presenta aquesta nit l’espectacle “Petjades del temps” a propòsit de la Festa Major de Sant Genís de Torroella a les 21h a l’Auditori Teatre Espai Ter.

Altrament, també es podrà gaudir del concert de Festucks i el grup Seguirem, un tribut a Obrint Pas a l’espai Barraques a la una de la matinada.

Ballada de Sardanes al Passeig del Mar de Palamós

Aquest vespre a les vuit, hi haurà una ballada de sardanes amb la cobla Baix Empordà al Passeig del Mar de Palamós. Ho organitza l’Agrupació Sardanista Costa Brava de manera gratuïta.

Activitats per la Festa Major de Sant Antoni de Calonge

El Mercat del vi i el formatge, organitzat per Firalia Mercats, el podran gaudir durant tot el dia tots els qui es passin per la Plaça de la Llibertat de Sant Antoni. De la mateixa manera, al mateix lloc es celebrarà una ballada de sardanes amb la cobla Ciutat de Girona a les deu del vespre.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Les carreteres gironines registren un augment de les víctimes mortals respecte l’any passat

Girona és l'única demarcació catalana on augmenta la mortalitat viària, amb un increment de gairebé el 50%. Al conjunt de Catalunya, en canvi, les morts baixen fins a 106. Els motoristes, ciclistes i vianants concentren gairebé el 60% de les víctimes.
- Publicitat -

Altres notícies