12.8 C
Pals
Dissabte, 13 desembre 2025
- Publicitat -

Quim Masferrer i Doctor Prats, plats forts a la festa major d’Esclanyà

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Quim Masferrer i Doctor Prats són els grans atractius del programa d’actes de la festa major d’Esclanyà que té lloc aquest cap de setmana. Masferrer serà l’encarregat d’obrir la festa aquest divendres, a les 22 hores, amb l’espectacle teatral “Temps” al local polivalent. Per la seva banda, el grup Doctor Prats és el principal grup de la festa jove, que tindrà lloc dissabte. Abans, actuaran el discjòquei Kharloss Selektah i la formació Festucs. El programa festiu ja va començar dissabte passat amb una caminada nocturna a la platja de Tamariu, la qual va aplegar unes 80 persones.

El dissabte començarà la segona jornada esportiva, amb cycling i zumba. A la tarda, com és tradició, hi haurà la festa infantil, amb ball d’escuma i xocolatada amb el conjunt Set de So.

Diumenge, tercer i darrer dia de la festa, es clourà amb els tradicionals concert i ball de fi de festa amb l’orquestra Montgrins. A primera hora del matí tindrà lloc la inauguració del camp de bitlles catalanes i el corresponent torneig de festa major. Al migdia, hi haurà la missa solemne amb l’acompanyament de la cobla Bisbal Jove. A mitja tarda hi haurà un espectacle de màgia a càrrec d’Ignasi el Mag.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Mar d’Estiu avança les primeres confirmacions de l’edició 2026 amb grans noms i noves experiències

Després d’anunciar oficialment la celebració de la seva edició 2026, el Festival Mar d’Estiu ha presentat un primer avançament de la programació que inclou artistes destacats de l’escena musical i noves propostes d’experiència pensades per oferir al públic moments inoblidables. Sergio Dalma afegeix una nova data de la seva exitosa gira Ritorno a Via Dalma

Altres notícies