25.2 C
Pals
Diumenge, 24 agost 2025
- Publicitat -

Quinze casos i dues morts per coronavirus al Baix Empordà en cinc dies

En els últims dies han mort dues persones al Baix Empordà amb coronavirus, a la residència Palafrugell Gent Gran

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En els últims dies han mort dues persones al Baix Empordà amb coronavirus, a la residència Palafrugell Gent Gran. A més, hi ha hagut 15 casos nous confirmats amb tests.

Les defuncions s’han produït a Palafrugell Gent Gran, on la xifra total de morts ja ha arribat a 32. La bona notícia en aquest centre és l’elevat nombre d’altes, un total de 30. Els últims dies se n’han sumat 11 més. Ara mateix hi ha 21 ingressats amb COVID-19.

A l’hospital de Palamós s’han sumat quatre noves altes en cinc dies. Ara hi ha 19 persones ingressades.

Arriben bones notícies a la residència Palamós Gent Gran. De les 11 persones que hi havia pendents de resultats, 7 han donat negatiu, i ara encara n’hi ha 4 esperant què diuen els testos.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detenen un altre jove a la Bisbal com a presumpte autor de diversos robatoris amb violència a persones grans

El detingut, amb 23 antecedents, va quedar en llibertat després de passar a disposició judicial.

Altres notícies