Rag’n’Bone Man i Of Monsters and Men al Festival Cruïlla 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival Cruïlla ha donat a conèixer 6 nous noms pel cap de setmana del 3 i 4 de juliol i on destaquen Rag’n’Bone Man i els islandesos Of Monsters and Men, que fa pocs dies van actuar a Barcelona amb totes les entrades exhaurides per escoltar les cançons del seu nou disc “Fever dream”.

També s’afegeixen al cartell Novedades Carminha, Seeed, Léon Benavente i No Logo, que se sumen als ja confirmats Lágrimas de Sangre, Kase O i Residente.

Coincidint amb el Black Friday des del festival ofereixen un 15% de descompte en les entrades fins el 2 de desembre, mentre que pel Cruïlla de Primavera és del 20%.

L’entrada Rag’n’Bone Man i Of Monsters and Men al Festival Cruïlla 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Flors i Violes inaugura l’edició d’enguany amb el Mapping “Elements” i tres dies amb més d’un centenar d’activitats

El festival arrenca aquest dijous amb l’espectacle inaugural “Elements”, una proposta de mapping, llums i foc a la plaça de l’Església. Sidonie i Els Catarres encapçalen el cartell musical d’una edició que omplirà Palafrugell amb un centenar d’activitats, instal·lacions artístiques i propostes familiars.

Altres notícies