7.9 C
Pals
Dimarts, 10 febrer 2026

Rag’n’Bone Man i Of Monsters and Men al Festival Cruïlla 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival Cruïlla ha donat a conèixer 6 nous noms pel cap de setmana del 3 i 4 de juliol i on destaquen Rag’n’Bone Man i els islandesos Of Monsters and Men, que fa pocs dies van actuar a Barcelona amb totes les entrades exhaurides per escoltar les cançons del seu nou disc “Fever dream”.

També s’afegeixen al cartell Novedades Carminha, Seeed, Léon Benavente i No Logo, que se sumen als ja confirmats Lágrimas de Sangre, Kase O i Residente.

Coincidint amb el Black Friday des del festival ofereixen un 15% de descompte en les entrades fins el 2 de desembre, mentre que pel Cruïlla de Primavera és del 20%.

L’entrada Rag’n’Bone Man i Of Monsters and Men al Festival Cruïlla 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Romancer tartera”, el nou àlbum de Fetus arriba per Sant Jordi

Fetus torna aquest abril amb “Romancer tartera ”, un nou àlbum que proposa un diàleg entre el format tradicional del romanço i una mirada contemporània, construint un univers narratiu on conviuen històries d’ahir i d’avui que formen part de l’imaginari col·lectiu d’un temps i d’un país. El projecte, que es publicarà coincidint amb la Diada

Altres notícies