Ramon Foradada rep la Medalla al Treball President Macià per la seva trajectòria al sector gastronòmic

Ramon Foradada Cortacans, veí de la Bisbal d'Empordà, ha rebut la Medalla al Treball President Macià 2025. El Govern de la Generalitat de Catalunya li concedeix aquesta distinció per la seva trajectòria com a empresari del sector gastronòmic. El reconeixement destaca la seva aposta per la qualitat, la innovació i el compromís amb el territori

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ramon Foradada Cortacans, de la Bisbal d’Empordà, ha estat distingit amb la Medalla al Treball President Macià 2025. El Govern de la Generalitat de Catalunya li concedeix aquest reconeixement per la seva trajectòria professional com a empresari del sector gastronòmic i proveïdor de restauració.

Foradada és el fundador de Forpas Gastronomia. Al llarg dels anys ha convertit un petit negoci familiar en una empresa consolidada. El projecte s’ha especialitzat en l’oferta gastronòmica i en l’aposta per la qualitat.

La seva trajectòria també ha contribuït al desenvolupament del sector turístic i gastronòmic de la Costa Brava. El jurat ha valorat la seva capacitat d’adaptació als canvis, la innovació i el compromís amb el territori.

La Medalla al Treball President Macià reconeix persones que han destacat pel seu treball, pels seus mèrits professionals o pels serveis prestats en benefici de la societat. Aquest guardó es va crear l’any 1938 i és un dels reconeixements institucionals més antics de Catalunya.

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha felicitat Ramon Foradada Cortacans per aquesta distinció. El consistori destaca una trajectòria professional vinculada a la gastronomia, la qualitat, la innovació i l’arrelament al territori.

- Publicitat -
- Publicitat -

[EN DIRECTE ESPECIAL] Els Bombers donen per controlat l’incendi forestal de les Gavarres

Segueix en directe la informació vinculada a l'incendi declarat a la Bisbal d'Empordà que també s'ha estès al Massís...

Altres notícies